Dream it, Wish it, Do it! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Marieke Zelst - WaarBenJij.nu Dream it, Wish it, Do it! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Marieke Zelst - WaarBenJij.nu

Dream it, Wish it, Do it!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

11 Oktober 2012 | Nederland, Heiloo

Hallo allemaal!

Het is weer zover, Marieke gaat een nieuw continent ontdekken (althans...een klein stukje ervan dan). Africa it is! Over een kleine maand vertrek ik samen met zusterlief voor een maand naar Zuid-Afrika. Een lang gekoesterde bestemming wordt werkelijkheid. Na een geannuleerde boeking in maart dit jaar, en de tussenkomst van een reis naar Indonesië (heel vervelend trouwens...) staat er 7 november dan toch eindelijk een vliegtuig te wachten om ons naar het zuidelijk halfrond te brengen. Het voordeel van de ervaring van een paar eerdere reisjes, is dat de voorbereidingen vooralsnog weinig werk omvatten. Voornamelijk inlezen in de bestemming en uitkijken naar de reis. Onze reis zal ons van oost naar west verschillende kanten van Zuid-Afrika laten zien. O.a. via een overnachting op een schaapsboerderij (persoonlijk hoogtepunt voor Carolien...nu al...), door de slagvelden van de Boerenoorlog, over de markten van Swaziland, dwars door het Krugerpark en met een homestay in Lesotho.
Samen gaan we ook hier weer een onvergetelijke reis van maken!

Liefs, Marieke

• 11 Oktober 2012 - 12:01

Jan:

mooie lengte van een reisverslag!

• 11 Oktober 2012 - 13:11

Mary:

Hoi reislustige dames! Heel veel plezier alvast en wij genieten in het kille Nederland wel mee van al die leuke verhalen!! Groetjes Mary

• 11 Oktober 2012 - 15:13

Elly:

Toch niet jaloers op je zussen, he Jan.
    Meiden veel plezier met de voorpret van deze reis ,en ik ga jullie volgen.
    groetjes Elly

• 11 Oktober 2012 - 15:14

Dora:

hoi meiden,

voor straks veel plezier in afrika en wij gaan jullie volgen. Maar zo als je weet gaan de oudjes eerst.
    goede reis en tot later.

• 12 Oktober 2012 - 06:36

T Nellie En Piet:

heel veeel plezier samen...genieten van weer een prachtig land
    dikke knuffels voor allebei XXX

• 12 Oktober 2012 - 21:03

Tante Petra:

Nou, nou, wat een plannen allemaal!
    Alvast veel plezier meiden!
    Groetjes, tante Petra

• 13 Oktober 2012 - 19:44

Reinier En Corry:

Geweldig dat jullie dat gaan doen,Henk je neef uit Isselburg is daar ook geweest maar al heel wat jaren geleden.
    Het was voor hem ook een hele ervaring,we wensen jullie ook heel veel plezier en geniet er volop van.
    We weten zeker dat jullie met heel veel kennis en indrukken van het land zullen meemaken,
    Alvast een hele goede vlucht ook al duurt het nog even ,voor je het weet is het zover.
    Veel liefs en een dikke knuffel.

• 16 Oktober 2012 - 22:42

Karin:

héél véél plezier !! geniet maar lekker van de omgeving.... knuffx